Blut Merhaba kızlar, bebegimin eli sürekli yüzünde kendini kasıyor gazı olsa da olmasa da böyle yanı bu normal mı bu ayda ki bebeklerinin hareketleri lütfen bilgi verir misiniz 🙏
papatyadenis Blut evet normal benim oğlum kundak sevmiyor elleri serbest uyuyor bu sebeple uyurken bile elleri hep yüzünde uyumadığında da elleri her yerde çünkü şu an ellerini keşfediyor 😊
Endegerlimoglum Blut normal heralde. o zamanlar benim kizimda öyleydi. yüzünü kaşırdı alnını kaşırdı. kulağıyla da cok oynardi. simdi 4 aylik olmasina 2 gun var. hala ayni
Poly-ana Blut Benim oğlumda uyurken hep ellerini yüzüne götürür karnımda da öyleydi o yüzden hiç yüzünü görememiştik :) Kendisini kasıyorsa da gazı vardır yada kakasını yapmaya çalışıyordur canım gazlarını yaptıklarında oh bitti olmuyor malesef devamı oluyor hep ☺️
Blut @papatyadenis teşekkür ederim ya bir de ellerini memeyi ögrenmiş hava alsın diye bazen eldiveni çıkarıyorum bakıyorum elini yumruk yapmış emiyor
GezginPaNDa Elini yüzüne götürmesi, normal ağzına götürmesi de normal O el 1 yaşına kadar hep ağıza gidecek zaten