Kızlar merhaba bebeğim her sabah beş bucuk altıda kalkıyor yedi bucuk sekize kadar ayaktayız ağlıyor sadece ağlıyor ve uyumak istemiyor. Mahvoldum bi kaç gündür böyle, krize girerek ağlaması beni mahvediyor. Atak dönemindeyiz sanırım, basına gelen var mı sizinde bebisleriniz yapıyor muydu?