Kızlar Bebegınız siz cafırınca yanınıza geliyor mu veya dıbınızden ayrılmsma sorununyasayan var mı benim bebegım biraz bagımsız ben emzıremedım bakımındada annem ve esim yardım ettiler ki su an esim bakıyor ben calısıyorum sabah bay bay yaparım 11 subata kadar 3.30da geldim sonra sabah 10 aksa.m 5 olarak calıstım bellı Bı sure beni cok girmedi su an 8.30 5 calısıyorum deprem dolayısıyla 3 gadta izin kullanmadan calıstım 1 2 saat anca girebildim bu sure zarfında ama oncesınde de cok bana baglı bir bebek degıl Ama guzel zaman gecırıyor uz kendi kendine oynamayı bilen bir bebek kucagına tabıkı cok fazla aldım ama oynamasına da hıc engel olmadım yanı kendi kendi e oynaması bagımsız guzel gelısımı ıcın yani sorum sızın Ilıskısız nasıl 17 aylık bebekler anne baba vs kıme duskun birde ayrılık kaygısı olayına ben cok dikkat etörur calıstım ama hıc oyle bir kaygıyla da katsılasmadım yani bu dogal mı hıc tepki vermedi bu yonde