nehir_ sabahtan beri sol gogsum cok sert ve agriyor, ucu da cok kotu yara oldu , ona ragmen emzirmeye calisiyorum ama ememiyor bebegim...sagmayi deniyorum , bir kac damla cikior sonrasi gelmiyor, sicak bezle masaji da denedim yine ayni 😭 baska ne yapilabilir, cok sizliyor , agriyor ???
busra37 nehir_ çok geçmiş olsun. Hemen beyaz lahana yaprağı haşlayın buzlukağa koyun gögsünüze dayanabileceğiniz soğuklukta sarın kalsın günde bi kaç sefer yada ne kadar isterseniz yapın iyi geliyor Allahın izniyle. Bende çok çektim ateşlenip acillik bile oldum siz hemen baştayken dediğimi deneyin
Nesli1985 nehir_ herkede ayni seyi oneriyor gibi oluyorum ama gercekten etkili bi yöntem bebeginizi ters emzirin internette var nasil olacağı sut kanallariniz tıkanmıştir ters emzirin ve mutlaka gogsunuzu boşaltın rahatlatır.
123123 nehir_ göğsünüzün sıgacagi kadar bir tas veya herhangi bir kaba dayanabileceginiz kadar sıcak suya göğsünüzü sökün bekleyin. Diğer bir önerim sıcak duş. Duştayken gögsünüze mesaj yapın. Nasıl masaj yapacağınızı internette mastit olarak araştırın. Sonrasında sagim yapın ve o gogsunuzu emzirin. Göğüs ucu için krem kullanın. Ben nemli tutuyordum göğsümü krem sürdükten sonra göğüs pedi koyup bekliyordum. Bende işe yaradi. Umarım en kisa sure şifa bulursunuz geçmiş olsun👍
Ysmn66 nehir_ benimde başıma geldi süt var ama çıkmıyor ağrı yapıyor sulta ovaladım çıktım ovaladım göğsümü sıka sıka sağmaya çalıştım ve açıldı
nehir_ 123123 daha 9 gunluk bebegim de , muhtemelen yanlis emziriyorum o yuzden yara oldu uclari 🙈alisicaz insallah 😬😬krem kullaniyorum arada da her gun ihmal etmeyim o zaman , cookk tesekkur ederimm 😊😊😊
espalp nehir_ ayva çekirdeğinden jel yaptı annem onu sürdü ben yara olduğunda üstüne de göğüs pedi kapatıyordum 1 günde geçti 🙏🏻
123123 nehir_ yeni dogan olduğu için zaten 2 dk ya emiyor emmiyor uyuyor. Dolasıyla göğsü boşaltamıyor. Aynı memeyi üst üste emzirmemeye dikkat et. Memeleri sırayla emzir. 1 saat arayla bebeğini mutlaka uyandir ve emzir. Yeni doğan olduğu ve az da olsa sarılık olduğu için uyumak isteyecek 1 saatten fazla uyutma. Uyanmasi icin ayağını gıdıkla burnunu sık en işe yarayan altını aç yani bezini👍👍 geçmiş olsun tekrar
busra37 nehir_ daha çok yeni annesiniz hayırlı olsun. Evet yanlış emzirmeden oluyo yra. Kahverengi yerün ağzına alabildiği kadar verin. Alt ve üst dudaklsrı açık olsun emerken😊
nehir_ Ysmn66 tesekkur ederimmm 🤗sicak su iyi geldi biraz evet yumusadi gibi sagmayi deniycem tekrar 🥰
Cemremmmmm nehir_ hemen sıcak suyun altına gir.sıcak suyun altında güzelce masaj yap göğsüne çok canın yanacak ama dayan sık dişli bi tarak yardımıyla koltuk altından göğüs ucuna doğru hafif bastırarak tarar gibi yap.çıkar çıkmaz emzir yada sağ.sahatlatıcaktır.
bluem nehir_ sicak suyun altinda ovunsaicak su tutun bebek emmedigse damarlar tikanmistir emzirin zorka yoks acok agri cekersinz
Deletedmom388 nehir_ Banyoya girdiniz mi güzel sıcak bie duş alın girebiliyorsanız suan,sıcak suyu tutun masaj yapın iyi gelebilir
nehir_ Deletedmom388 tesekkur ederimmm 🤗banyoya giremedim de sicak bez koydum o bile iyi geldi biraz 😊
nehir_ espalp duymustum sanki ayva cekirdegini , cok tesekkur ederim artik her seyi deniycem bakalim hangisi iyi gelcek 🥰