ecemktvri Bebeğim 25 günlük oruç tutsam sütüm de azalma olur mu ? Oruç çok tutmak istiyorum ama bebeğimi de kötü etkilesin istemiyorum
rabiamirze ecemktvri 2 buçuk aylık tutucam inşallah bir sorun olur tamamen kesilir bebeğim doymazsa devam ettirmem tabiki ama inşallah olmuyor diye okudum hep bir deneyin Allahın izniyle sütünüz dahada cok olsun inşallah ama sahur mutlaka yapılmalıymış sahurdada bol bol kuru incir kayısı tahin gibi seyler tüketin denemekten zarar gelmez inşallah bol bol sütlerimiz olsun miniklerimiz için kısmetli geçsin ramazan 🥰
Bssraa2 ecemktvri yemek çok aramıyorum ama emzirirken aşırı susuyorum zaten süt için bol su gerekliymiş riske atmak istemedim ya süt azalırsa ya biterse ilk günler sütüm strestn gitmişti gelsin diye nler yaptım o yüzden tekrar aynı şeyi yaşmak istemiyorum tutmayı düşünmüyorum :)
Sebusebu ecemktvri bana kalırsa bu sene tutma. Daha cok ufak. Sütün de azalma olur ya da vitaminli olmaz (yağlı olmaz su gibi olur vs). İlk aylar kilo alımı cok önemli. Azalırsa mamaya baslamak durumunda kalırsın mama aldıkca memeyi azaltır sütün daha da azalır. Sonradan geri getirmeye calısmak cok yorucu. Ben dini açıdan söylemiyorum bu arada sonradan kazası vs var ise öyle tut derim. Cünkü benim doktorım emzirme dönemi için günde en az 3-3 bucuk lt su tüket demişti…
yaseminsahin14 ecemktvri ek gıdaya geçen bebeklerin anneleri için öneriliyor oruç yoksa hem sütünüz hem siz epey zorlanabilirsiniz
Minnakbebik ecemktvri iftardan sahura kadar gerekli suyu içerseniz sıkıntı olmaz. Bebeğiniz çok küçük az miktarda emer. Bi tutup denersiniz . Normal de tuttuğunuzdan daha zor olursa ona göre karar verin
Minnakbebik Gene 3 öğün yersiniz . İftar , ara öğün , sahur şeklinde. Bol su için. Sütün kalitesini rabbim bebeğin ihtiyacına göre ayarlıyor. İçeriği değişir diye korkmayın.