Bebeğim 2 ay 19 günlük anne sütü yetmediği için ek olarak mamaya başladık ama kızımın gündüz uykuları resmen yok artık eskiden güzel uyurdu şimdi nerdeyse hiç uyumuyo akşamları da uykuya zor dalıyo rutinlerimiz vardı ama hepsi bozuldu sessiz ortama mı alıştırdık ne yaptıysak artık durumlar karışık tecrübeli anneler öneri verebilir mi uyku sorunumuzu nasıl düzene sokabiliriz yoksa bu şekilde zaten kilo alamaz mama yese bile çok üzülüyorum :(