Aselllll merhabalar bi kaç yorumunuza denk geldim de bilgi sahibisiniz 🌼benim ilk bebeğim yeni sütten kesmeye karar verdim 17 aylık bu gece uyandıkça mama uf uyuyor diye diye uyutum nasıl beslemeliyim ve süt içmiyor asla sevemedi devam sütlerini mama hiç almadı 40lıyken aptamil bitirdi o kadar rica ettsem beni bilgilendirir misiniz