Yenianne şu an küçük oLduğundan doLayı emmeye uyanacağı için biraz geç yatırıyorum 11:00 fix uyur bende gece uykumu aLayım diye 11 de yatırıyorum 🤗 sonra 3 de uyanır emer yatar 6-7 arasıda odası aydınLanınca gündüz iLe geceyi ayırt edebiLdiğinden uyanık kaLmak ister bi süre uyanık kaLır 9 gibiuyur öğLen 11/12 ye kdr öyLe işte ama emzirmeyi bırakmaya yakLaşırken akşam 9 a çekcem uyku saatini henüz 3-4 ay war ek besine o yüzden o zmn kdr 11 de uyumaya dewam zaten bünyesini hep 11:00 aLıştırdğm için o saatte istemsiz uyuyr yada uyut diye huysuzLanır