Cihangirim00 Dikişli normal doğum yaptım hemen hemen iki ay oldu cinsel birliktelik yeni yasadım ama aşırı hissiz bu durumu yasayan varmı hep böyle mi kalıcak bilseydim sezeryan olurdum
melekmilankoo Cihangirim00 düzeliyor merak etme 🫶🏻ama aklından bu düşünceyi çıkar doğumdan sonra sadece normale özgü değil sezeryanlarda da bu durumu yaşayan var bende normal doğum yaptım
Busrasil Bende normal doğum yaptım benim 3 ay sonra oldu ilk çok ağrılı ve acılı olmuştu ama geçti sonra
Cihangirim00 Busrasil yani vajinal bollasma olmamıs o zaman sizde ben cok kafaya taktım yarın doktorumlada görüsücem hissizlesme var eskisi gibi değil asla cok üzücü bi durum
Cihangirim00 melekmilankoo ne kadar sürer bana bunu hic söylememislerdi ve böyle kalıcak diye cok üzüldüm vajinal estetiği falan arastırıyorum suan
Busrasil Cihangirim00 yok hayır öyle bi durum yaşamadım ama inanın geçici bi durumdur ama tabi yinede bir doktora sorun
melekmilankoo Cihangirim00 doktorunla görüş muhtemelen muayene edelim diyecektir üzülme bollaşma varsa da ilk çocuksa lazerle bile daraltma işlemi yapabiliyorlar
melekmilankoo Cihangirim00 vajinal genişlik olması için ses falan gelmesi gerekiyor vajinadan çiş kaçırma ses vs problemlerin var mı veya eşin anlayışlı biriyse onunla da konuşabilirsin o da az çok bilir diye düşünüyorum
melekmilankoo Cihangirim00 ilklerde korkuyla yaptığın için hissiz oluyorsun ama alışınca emin ol eskisi gibi oluyor bence takma bile zamana bırak
Cihangirim00 melekmilankoo yok öyle ses yada idrar kacırma durumu yok ama kesinlikle eskisi gibi hissedemedim cok sasırdım hatta ben iki ay beraber olmayınca cok acır sanmıstım ve önceden daha fazka haz alırdım hissederdim o yoktu esimede sordum evet öyleydi kafana takma dedi ama takılmıycak bir durum değil ki bu
melekmilankoo Cihangirim00 bence zamana bırakmalısın bir kaç hafta daha dene ondan sonra doktora git üzülme eşinde seni üzmemek için takma kafana demiştir