Kbra89 merhaba canım benim oğlumda da üst diş etinde var hem sağ hem sol tarafta şuan 7 aylık ama 3 aylıkkenden beri var.Beyaz sert bir yapısı var.Cocuk doktorumuza sordum mühim birşey değilmiş damak incisi deniyormus genelde her bebek te olurmuş.Korkulacak birşey değil yani için rahat olsun.