Bununla ilgili çok yazı okudum hocalar dinledim 0-6 arası anne sütü bebekler için çok önemli biliyorsunuz. Nasıl ki hamileyken oruç tutmak mecburi değil emzirme döneminde de aynı daha sonra kazasını tutabilirsiniz. Vücut uzun süre aç ve susuz kalacağı için gün içinde vücut su ihtiyacını üreteceği sütten alıyor bu durumda da süt üretiminde azalma oluyor. Keyfi bir durum için tutmamazlik yapmıyoruz Rabbım kazasını tutmak için ömür versin inşallah