Niss1 Kızlar rotavirüs aşısı yaptırdınız mı yaptırdıysanız ne kadara aldınız aşıyı ve aşı sonrası ne gibi reaksiyonlar oldu
Uras42 Niss1 parasin hatırlamıyorum ama hiç bir yan etkisi yok ve kesinlike yapılmalı bana sorarsanız kendim bu virüse yakalandım valla çok zor bebegime bulaşmamışti ozman iyi ki demiştim
melekmilankoo Niss1 ilk dozu 3 aylıkken yaptırdık 1040 tl’ydi ikinci dozu bu ay yaptıracağız 5. Ayı 700-800 arası sanırım ilk dozda yan etki görmedik ama aç götürmeniz de fayda var ağızdan veriyor emzik tutuyorsa emzikte götürün ilacı tükürmesin
Mommmmms Niss1 bugün menenjit ile birlikte olduk 1040 tl rotarix aşısı doktorda rota aşısının hiçbir yan etkisinin olmadığını söylüyo
ballikurabiye Niss1 10 gün önce olduk 1041₺ kanlı ishal oldu doktorum normal dedi bi de gaz sancısı çok oldu o da normalmiş