Merhaba kızlar , ben şuan ki evimde kirada oturuyorum. Küçük bir ev ve yer olmadigi için küçük tuvaleti depo kiler olarak kullanıyoruz yani kullanılmıyor ve eksikliğini hiç hissetmedik. Şimdi annemden gelen bir ev kentsel dönüşüm ile anlaşıldı 90 metre kare bir ev olacak ve oraya geçeceğiz . Müteahhit , banyo (4metre kare) tuvalet (2 metre kare) olarak tasarlamis ve yan yana isterseniz tuvalet yapmayıp banyoyu geniş yapabiliriz diyor çok kararsız kaldım ilerde pişman olur muyum bilemiyorum fikirlerinizi merak ediyorum yardımcı olur musunuz ? 🙏🏻🤗