3 buçuk aylık bebemi gece saat 02:30 veya 03:00 e kadar uyutamıyorum gündüz keyfimiz yerinde her şey iyi gece olunca başlıyo gaz sancısı gibi bacak kaldırmaya çözemiyorum artık gazı var diycem özellikle dikkat ediyorum geceye kadar ara uykularında hiç kıpırdamıypr ama özellikle gece böyleyiz nedendir sizce sebebini merak ediyorum..