İyi geceler kızlar 5 bucuk aylık bir kızım var şimdiya kadar yatağımın yanında hamak beşik ile yatıyorduk bu beşiği bi arkadasım vermişti ama şimdi bi akrabası doğum yapıcakmış beşiği geri istiyor. Bende yeni beşik arayışına girdim park yatakları hiç almak istemedim en başta çok büyük ve kaba geliyordu bana şimdi mecbur park yatak alıcam sanırım kullanıp memnun olan veya memnun olmayan var mı acaba artı ve eksilerini söyleyebilir misiniz ?