büyüğüm 4 yaşında. o da uyanik suan.küçüğüm 4 aylik o da uyanik. ben ise gözümü açamıyorum uykudan. resmen ayakta uyukluyorum. saat 2 olacak bu bebeler ne zaman uyuyacak. sabah koca 8de gelecek kahvalti hazirlancak erken kalkmam lazim oy oy
bebesi uyanik olan var mi