Sevgili anneler kızım haftaya 6.ayını tamamlıyor ve ek gıdaya geçiyoruz. 2 hafta sonra malesef çalışmaya başlıyorum bu yüzden hazır evdeyken hazırlık yapayım dedim. Balkabaklarını ve kerevizi ufak ufak doğradım buzluğa attım. Şimdi yarın bebe bisküvisi yapacağım da onu da buzluğa atabilir miyim? Tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Başka beleri buzluğa atabilirim? Kemik iliği ve lor da alıp attım bu arada.