Anneler merhaba kızım 2 yaş 1 aylık şuan emziği bıraktırma kararı aldım ama ikidir hasta olup daha çok düşüyor doktor mamayı kesin yavaştan dediği için önce mamayı kesip daha sonra emziği kesmeye karar verdim. Sorum şu gece uyanıyor emziği ağzına almazsa geri çok zor dalıyor yada dalamıyor acaba emziği bırakınca gece uyanmaları azalır mı emzik için mi uyanıyordur tecrübeli anneler fikir verirseniz çok sevinirim 🌸