bbaskan sarılık oldu ilk başta o ara saatli beslenmesi gerekiyor ya gündüz 2saatte bir gece 3saatte bir yedirdik sonradan sarılık geçti baktık düzen oturdu nasıl oluyor gece akşam 9 gibi banyo sonra masaj besleme saat 10 da uyuyor 12 de tekrar beslenme sonra 3 de 6 da 9 da gün içince ne zaman isterse o zaman emiyor uyanık tutmaya çalıyorum doktor öyle demişti bana zeka kartları konuşuyorum bol bol babasıyla vakit geçiriyor saatleri geçirmiyoruz sadece o önemli olan kendi alarm gibi uyanıyor tabi bazen huysuzluğu oluyor mesela dün burnu tıkalıydı uyumadı sonra açılınca düzeldi çok sakin bi bebek belki ondandır diyorum 😁