Yavrum26 Gidin bir kaç tahlil yapılıyor. Bizim 1.5 yaşında kapandı ama doktorumuz ön lob önde olan çocukların geç kapanıyor dedi yani anlı biraz dışarda oluyor ya o normalmiş çok mu açık sağlık ocağındada ölçüyorlar ya bi oraya da gidebilirsiniz d si eksikse 2 yaşına kadar kullandırıyorlar kış aylarında