Kızlar bugün dosya yöneticisi diye bir uygulama var ondan böyle aman bu ne ya diye gereksiz gördüğüm şeyleri sildim telefon hafızam da yer yoktu fotoğraf çekmiyordum aklım sıra gereksiz verileri silersem yer açılır diye düşündüm meğersem telefonda ne kadar video fotoğraf varsa silmişim az önce fark ettim o kadar üzgünüm ki kızım doğdu doğalı çektiğim tüm anılar gitti bir tane bile kalmadı dahili hafızadan silmişim şimdi asıl sorum şu bunu geri getirmek mümkün mü telefonum Oppo ikinci soru ben bazı çektiğim resimleri videoları eşime de atmıştım garip şu ki eşimin telefon galerisinden de silinmiş bu nasıl oluyor ya benden silinenin eşimin telefonu ile ne ilgisi var ki sonuçta ben atmışım o indirmiş galerisine bazı fotoğraflar var ama çoğu yok eşim silmedim diyor silmez de yani kızımızın doğum anı, doğum günü fotoğrafları, videoları, hamilelik anılarım ve çok daha öncesi herşey gitti ya birisi bana yardımcı olsun lütfen çok üzüldüm