ozlemmm eşimin arkadaşının arkadaşı araba alıcam Bi yerden para gelicek ama benm hesabım ekside seninkine yatırıp çeksek olur mu demiş eşime. O da kabul etmiş adam para gelir gelmez çekmiş atm den. Kartsız QR kodu ile. Bugün eve kağıt geldi meğerse adam dolandırıcı bikaç kişiye daha yapmş. Aracı hesap kullanmış hep böyle. Eşimin suçu yok açıkçası yardım amaçlı tamam demiş. Parayı çekerken de atm de adam var. Şuan dolandırıcı kayıp ulaşılamıyor. Ne Olcak mahkeme eşim için ne sonuçlanr öğrenmek istiyorum :(