Y-1A 13 günlük bebek 2 saatte bir 90cc anne sütü yeterli mi güzel annelerim lütfen bilenler cevaplasın
alintugce34 Y-1A fazla bike kusar zaten fazlalığı varsa ben yarım saatte bır emzırdım sarılık olmadık
Pnarr94 Y-1A sizi emmiyor mu istedikçe emzirin fazlasını çıkarıyor fındık kadar mideleri zaten sürekli yalanıp emmek isterler genelde
Gunesveayy Y-1A size yakın olmak için istiyor genelde ilk zamanlar sürekli memede kalmak istiyor bebekler kizim fışkırarak kusardi resmen halada aranırdi bütün sorun açlık değil yani zor zamanlar Allah kolaylık versin 🤯😅
ballikurabiye Y-1A 30 cc olmalı bile ilk 1 ay o şekilde verdik doktorum söylemişti aklınızda bulunsun
Y-1A ballikurabiye bizde sarılık çıktı ama bende o yüzden ne kadar verebilirsem o kadar vermeye çalışıyorum 60-90 cc arası
Fincan Y-1A fazla diyenlere aldırmayın her bebek farklıdır benimki de öyle doktora sordum içebilir dedi sadece o miktarda içiyorsa 3 saate kadar uyandırmayabilirsin dedi.
Artemiss_ Y-1A çok bile canım. Emmek istedikçe verin ama fazlasını çıkarır zaten anne sütü obez yapmaz