BeyzaMertAslan 7 aylık bebeğimin diş sorunu var ama hala çıkmadı. Çok kaşınıyor. Uykusundan uyanıp emzikle diş kaşıyor. Ağrısını hafifletmek için tüm önerilere açığım. Destek bekliyorum. Çığlık çığlığa ağlıyo
Esengul-51 BeyzaMertAslan merhaba tetagil tavsiye ederim Ecz alabilirsiniz 5.5 aylığız oğlumun 2 alt dişi çoktı resmen kurtarıcımız oldu
Bebegimm1 BeyzaMertAslan tetagil veya osanitti galiba bu ikisini iyi diye duydum ben tetagil kullandım gümde bi kez versem yetiyordu baya etkiliydi
Meltemingo BeyzaMertAslan kesinlikle osanit dis topu 17 aylik suan hala kullaniyoruz cok memnunum tetagil bzde ise yaramamisti ama osanit dis topu nereye gtsek bizimle 😊