Mavsnz06 arzum AR582 buka modeli aşşşırııı memnunum 12 yıldır vazgeçmedim
1 tanesini bozdum( ünv okurken her hafta sonu evime gelirdim artık sırt çantamda taşıyordum ve çok düşürdüm ) sonra tekrar aynısını aldım 5 senedir kullanıyorum bunu da
Geçen su dolu kovaya düşürdüm içim gitti ama çok şükür ona rağmen çalışıyor 😍🧿 Allah korusun yine biley olsa aynı modeli alırım
Maşa olarak da braun kullanıyorum ama ilk alışma sürecinde 30 tl ye bi maşa almıştım ondan da memnunum maşa çok farketmiyor ama düzleştirici önemli