oglumuz01 Gece beslenmesini kesmenin 2.günündeyim. Acıkır mı. Uyutmadan 2 saat önce yemek yedirdim. Uyuturken de emzirdim.
Birdunyabircennetannesi oglumuz01 Hayır. Sakın uykusunu bölme. Biz nasıl uyurken acikmiyorsak oda acikmiyor rahat ol
Zehra5050 oglumuz01 bende kesmeye başladım sabaha karşı 6-7 gibi uyaniyo mama veya süt iciriyorum geri uyuyo sabah kalkiyo ayriyeten uyandirmiyorum beslemek için kendi uyanirsa öyle
oglumuz01 Mufettis_Gadget azaltarak yapmaya çalıştım ama olmadı direkt kestim. Kendimi vicdansız gibi hissediyorum
Mufettis_Gadget oglumuz01 yok neden öyle olsun, bende bir anda kestim azaltmaya kanmıyorlar gerçekten
oglumuz01 Mehmetyagiz_ direkt kestim vermiyorum ağlasa da su içirdim şimdi uyandı 1saattir uyuyor gibi ama uyanıyor. Az daha sabır etcem 7 de emzircem yada 5 te en azından