Merhaba. 1 Şubatta son reglimi oldum martta test yaptm pozitiv çıktı 2 kere yaptım 2 sinde de. Ve bu gün kanamam oldu hala da var 4-5 saatdir ara-ara kanamam oluyo. Doktorum hamileliyin var olduğunu söyledi, ama kanama durmuyo diyo çok endişeliyim. İlaç verdi kanama hala durmuyo. Regl gibi diyil az ama yine var. Başına gelen oldumi böyle birşey sonra nr yaptı? Çok korkuyorum ye bebyimi kaybedersem çox üzülürüm((((