Bebeğim 3 bucuk aylık ve normalde en az 4 kere altını değiştirirdim bazen sırtına kadar yaptığı da olurdu. İlk defa 1 haftadır dışkı yapmıyor. Depremden sonra sütümde çok azalma olduğu için ilk defa geçen ay mama vermeye başlamıştım ama anne sütü de veriyordum aynı zamanda az da olsa. Hiç dışkı yapmıyor 1 hafta oldu lütfen önerisi olanlar yazsın çok korkuyorum