Bi anda kalkan bebek değildi ve 6 ayda kestim mamayla besleniyodu yatırmadan içirip öyle yatırırdım hep gece ½ kere ağlar mama yaprdım 6 ayda bi anda kestim şuan hala mama içirir öyle yatar geceleri uyansa emzik verir çıkarım odasından bizle yatmıyo 1 aylıktı odasına koyduğumda