Ask_kokulu_yavrum Ronya1303 2. Ay sonunda da 3 aşı vurulmuştu bi kola 2 ayağa haftaya biz de gidiyoruz stres yapma inşallah sıkıntısız geçer benim kızımın katılarak ağlaması var ondan korkuyorum sadece morarıp kalıyor canı ağrıdığında
Ronya1303 Ask_kokulu_yavrum işte aynısı bende ondan korkuyorum ağlarken öyle çok ağlıyor ki ağlama bitince yarım saat iç çekiyo 😢😢