Beşinci hafta civarlarında atak dönemi var. Muhtemelen ındandır. Benim de sakin dediğim bebeğim bir gün sabah aşısını oldu, ağlamadı desem yeridir, sonra doktoruna gittik kilo ölçümüne yine ağlamadı, sonra emzirme odasına indim hem emzirmek hem de pamper değişimi için veborada kıyamet koptu, 55 dakika odadan öıkamadım, 5-6 dk ev-hastane arası taksi ile, yıl boyu ağladı sanırım 2-3 saat hiç susmadı, anlamadım ne oluyor diye sonranokuyunca baktım beşinci hafta atağı diye.. bir süre devam etti.. şimdi 8. Hafta atağına hazırlanıyoruz.. bol şans..