Elisarli Aslananne1 emzik emdiği için yalancı doyma hissi oluşabiliyor bazı bebeklerde o yüzden demiş olabilirler
Yildizanne Aslananne1 öyle olsaydı kızım 2 yaşındayken buharlaşırdı heralde 😂 siz vermek istiyorsanız gerisine kulak asmayın 👍🏻
Aslananne1 Seymaslannumt ya ne bilim çevredeki 3,5 kişi çocuk çok emzik emiyor çenesi yoruluyor efor sarf ediyor zayıflar çok verme deyince aklım karıştı
Aslananne1 Yildizanne hahaa😂😂güzel tespit veriyorum emziksiz hayatta.durmaz ağzından alınca ağlıyor mecbur veriyorum bağımlısı olmuş 🙄
Yildizanne Aslananne1 benim kız da öyleydi ben çok fayda gördüm emzikten sakinleşme uykuya dalma vs baya işime yaradı yani 🙂 şimdi 3 aylık oğlum var ona ne denediysem almıyor emziği 🤷🏻♀️