sadiyenurvural Merhaba arkadaşlar bebeğimi sütten kestim de normalde regl olmam gerekiyordu ama 2 3 gün regl günüm gecikti.Anne sütünü kesmemle reglda gecikme vs olur mu .Bu durumu yaşayanlar anneler var mı ?🥰