1 yasinda kiizm 3 .5 yasinda oglum var oglum tam bir yaramaz asla soz dinlemeyen devamli kosturan yerinde durmayan bir cocuk oyun deyince oturup oynamayi hic sevmez hep kossa hep evi dagitsa dokse elindekileri oyle bi cocuk bu arada kucuk cocugum kiz ona da devamli itekler emzigini saklar vurur oda hircinlasti abisi yuzunden bende ogluma devamli kiziyorum ama aksama kadar cogunluk azar yiyo sonra bendeki vicdan azabi asiri artti kendimi cok mutsuz hissediyorum ogluma karsi oyle davranmak aslaa istemiyorum ama hicbir sekilde guzelce oynayim iyi davraniym yok cocukta ne yapmam gerekiyo cokkk mutsuzum kalbim aciyo bu cocukla napicam diye sastim kaldim bi yere misafirlige bile gidemiyorum cok yaramaz herkesin evini dagitir