Edanurecemnur gayet ince bir düşünce, medikal firma çalışanı olarak söylüyorum, hastanedeki ekibi ile de paylaşabilirler ve bu yüzden gayet iyi bir seçim.. biz her sene Ekim ayında (cerrahi dönem ) tüm doktor ve ekiplerine pasta yaptırır götürürüz. Eğer doğum yaptı iseniz, bebeğin doğum hediyeliğini de ekleyerek hediye etmek bence oldukça nazik bir şey.. ben, doğum sonrası, iki hafta sonra falan, doğum katına baklava götürmüştüm :)) (gönderdim daha doğrusu) doktorumuza da zeytinyağı götğrmüştüm (kendi zeytinliğimizden)