Kızlar merhaba maalesef depremi en şiddetli şekilde yaşayanlardanız. O anı unutamıyorum henüz lohusalık yeni bitmişti. Önce sütüm azaldı sonra adet oldum . Depremden 1 hafta sonra bağıra bağıra ağladım sabahına içtiği süt son süt oldu bir daha meme tutmadı kuzum sağarak veriyordum dün yine adet oldum 10 ml bile gelmiyor üstüme de hasta oldu kuzum çok üzülüyorum emmiyor da nası geri getiricem sütümü lütfen yardım edin