Durum_m Kesinlikle almalısınız. Ben hamileliğimin başlarında almıştım ama doğumdan sonra kullanmak aklıma gelmedi. 70-80 lira olan göğüs ucu kremlerinin hepsini kullandım hiç bir faydasını görmedim haftalarca. Göğüs kalkanı kullanmaya başladım ve 2 gün içerisinde tüm yaralarım iyileşti. Hatta 2 hafta içerisinde onu da kullanmayı bıraktım iyileştiği için. Bir daha da hiç problem yaşamadım o konuda. Aventin kalkanını almıştım ben ama daha uygun fiyatlıları da vardır mutlaka. Önemli olan işlevi zaten🌺