Eyllkusu canım ben doğumdan sonra ve +3ay devamlı adet oldum sürekli akıntım vardı. Dr a gittim muayene etti. Bişey görmedi. Şöle söledi: kimdi bayanların dişilik hormanu cok cok fazla oluyormuş doğumdan sonra da vucut kendini ancak toparlıyormuş oyuzden normal dedi. Gittgmde yumurtalıklarıma baktı zaten bi sıkıntı görmüyorum dedi. İstersen sen de bi git icin rahat eder enazndan