Kizlar iyi akşamlar. Doğum yapali 2 buçuk sene oldu. Gebelik şekerim vardı ve son 2 ay insulin kullandım. Dogumdan sonrada bi süre takip edildi. Ama hala arada sekerim çıkıyor bazende düşüyor. Dogumdan sonra biara gene test yaptırdım çıkmadı şeker ama ben evde ölçtüğümde çıkıyor ztn hissediyorum da çıktığını. Gebelik şekeri olup kalıcı olan var mi? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?