ArelRoni size tavsiyem asla ama aslaaa bebeğinize inek sütü vermeyin. Hiçbir faydası yok. Bilakis çok fazla zararları var.
İştah kaybı
Aşırı kabızlık
Dişlerde çürüme
Bağırsak florasını bozduğu için sık hastalanma
Geniz eti problemi vs vs vs. Daha da artırılabilir
Hele ki şu zamanın sütleri. İnekler full aşılı ,yemli,hormonlu besleniyor o yüzden hiçbir faydası yok.
Onun yerine ev sütünden yapılmış yoğurt yada kefir tercih edebilirsiniz
Lütfen bu dediklerimi araştırıp tekrar bi düşünün derim
İki oğlum var ikisine de hiç vermedim. İlk oğlum 17 aylıkken hamile kaldım. 22 ye kadar emdi sonra bıraktım yine de inek sütü vermedim
İkinci oğlum 13 aylıkken hamile kaldım onu da 20 ye kadar emzirdim. Ona da vermedim.
Ve asla bi eksikliğini görmedim elhamdulillah