Serpilyldz panik olmayın. En ağır belirti ve etki gösteren aşı malesef bexero. Biz 2 dozda da yaşadık aynı durumu çok korktum be 1,5-2 gün sürdü aynı durum. Diğer aşılar hafif etki yaparken ya da hiç hissetmezken bu aşı çok yıprattı . Panik olmayın banyo yaptırın ateşi çok çıkarsa ılık su ile. Alnına bez koyabilirsiniz ıslak ama sirkeli değil. Sabah hafifler etkisi . Şifa olsun inşallah