İyi akşamlar arkadaşlar nasılsınız? 🥰 başlıktanda anlaşılacağı üzere doğumdan sonra adet olmadım ve 11 ay olacak ve korunma durumu var. Ama Forumda okudum birkaç kişi dıdısının dıdısı, yok yengemin kardeşi vb hiç adet olmadan hamile kaldı felan örnekleri okudum ama bana kendi hiç adet olmadan hamile olan var mı? Tabi yumurtlama gününü bilmediğimiz için olabilir ama ben hiç görmedim. Adet olmadığım için hep bir şüphe hep bir şüphe 😬