fa_sena_y Bebeğim 5 aylık olduğundan beri 10 gündür falan gece beslenmesini kesti. Sorun olur mu acaba bu ay doktor kontrolüne gitmedik o yüzden soramadım.
MoRella fa_sena_y Sorun olmaz, doktorlar uyanmadığı sürece gece beslenmesinin kesilmesinin sorun olmadığını söylüyor. Demek ki acıkmıyor minik kuş 😊