Merhabalar canım inşallah yoktur bende bebeğim gözünde kayma var gbı hıssetım doktora götürdüm muayene ettı kayma yok dedı burun yapısı geniş ve yüzü gelişmekte olduğu için sıze öyle geliyor dedı 1 yaşında tekrar kontrolu var Rabbim korusun bütün yavrularımızı hayırlı haberler alırsın insallah