koalamiyim avent kullanıyorum ama tani şu anki fiyatlarda değildi 1 yıl önce aldığımda. Diğer markaları kullanmadığım için yorum yapamıyorum ama şunu söyleyebilirim, pipet kısmı sert ve kalın. İlk etapta çekmekte zorlanıyordu. Şimdi 15 aylık ve elinde sallaya sallaya tüm evi ıslata ıslata geziyo. Ama artık suyu normal bardaktan içiyo. Yani toplasan 10 kez amacına uygun kullanmışızdır. Ona göre değerlendir istersen. Pipetsiz olarak da ikeanın suluğundan kullanıyorum onu çok rahat içiyo ve bardak olarak da kullanıyo.