sadiyenurvural Merhaba arkadaşlar bebeğimi anne sütünden kestim normalde adet olmam gerekiyordu 3 4 gün gecti henüz olmadım bebeği sütten kesmekle adet döngüsünün bir bağlantısı var mı .Bu durumu yaşayanlar yazabilir mi ?🥰
uGser Emzirirken adet görenler var bu kişiye göre değişir ben kestikten bir buçuk ay sonra görmüştüm mesela
Eymen7_Ebrar3_ Merhaba acaba adetiniz düzene girdimi bende şuan aynı durumu yaşıyorum da merak ettim.