adrmz54 inci pınar bilen oğlum 3yaşında 3 senedir gezmediğim doktor kalmadı tek ondan memnun kaldım özel hastanelerdeki doktorlardan farkı yok çocukla oynaya oynaya ilgileniyor neyi varsa en detaylı şekilde bakıyor inceliyor sevecen güler yüzlü bir bayan aynı şekilde
Enver yaya var ondanda yengem memnun ama ben inci hanıma gittiğim için ilk defa memnun kaldığım bir doktor olduğu için Enver beyi denemedim