berosunannesi mutlaka araya sıkıştırıyor acil durumlarda. Bir kez ona danışmadan acilden girdik o doktorda direkt antibiyotik yazdı. Ne yazdığı antibiyotikle nede tanıyla alakamız yokmuş. Msj bile atsanız ben yardımcı olurdum direkt bana gelin dedi. Bir kere de mesela kızım rsv olmuştu o gün sürekli video istedi öksürüğü artınca gelin dedi hemen gittik aldı bizi. O hastanede ki çoğu doktordan herkes memnun ama hemen hemen çocuk doktoru kadrosu başarılı bence. Bizim sağlık sigortamız var tam emin değilim ama 300 civarı olabilir muayenesi, yine önden sorarsınız çünkü malum her alanda fiyatlar katlanabiliyor 😞