Bebegm 4 gündür hiç birşeyden memnun değil hep mızmız istediği olmayınca ağlıyor ellerinden tutup yürütülmesini istiyor , gözleri sönük gibiydi kafası ve ağzının içi yanıyordu hastamı diye götürdük birşeyi yok çok şükür benden başla kimseye de gitmiyor çok yorgunm belim kolum her yerim koptu yapısık gibi geziyoruz