Nergisssss
Nergis hanım iyi geceler dilerim. Bende burada bir annemizden öğrendim. Sizinle paylaşmak isterim 💐
Ben Tracy Hogg Metodu ile başladım. 4 gündür iyi gidiyor. Desteksiz uyutuyorum fakat size uymazsa diğer yöntemleri de deneyin fakat hemen pes etmeyin. https://www.bepanthol.com.tr/iyilige-ninniler/bebekler-icin-uyku-egitimi-yontemleri
Link bıraktım buradan size uygun yöntemleri de inceleyebilirsiniz.
Ben kızıma pijama giydirip altını değiştiriyorum besliyorum kremlerini sürüp öpüp ninni söyleyip uykuya hazırlıyorum. Yarı uykulu olduğu vakitte de yatağına yatırıyorum. Bir süre kapıda bekliyorum, ağlar ise hemen içeri giriyorum. Odadan çıkmadan sakinleştiriyorum kucağıma alıyorum geri yatağa bırakıp odadan çıkıyorum. Uyuyana kadar bu şekilde tekrarlıyorum. Sakinleşmez ise odadan çıkıp evde dolaşıyorum sonra tekrar yatağa bırakıyorum uyumuş oluyor. Yirmi dakika da en fazla uyumuş oluyor. Sadece 2. Gün o kadar sürdü bu arada diğer günler daha kısa zamanda uykuya daldı.